Articles

ПОСЛУГИ ДОГОВІРНО-АБОНЕНТСЬКОГО ВІДДІЛУ

 ПОСЛУГИ ДОГОВІРНО-АБОНЕНТСЬКОГО ВІДДІЛУ

Повірка, монтаж, демонтаж, пломбування лічильників

Договірно-абонентський відділ КП «ВодГео» обслуговує 25 500 абонентів І групи споживачів (населення) та  27 000 приладів обліку води, у своїй роботі керується законодавчими та нормативними документами.

У відповідності до Ліцензії Державної архітектурної інспекції України від 19.08.2014 року № 291422 комунальному підприємству «ВодГео» надано право на виконання наступного переліку господарської діяльності.

           Ми надаємо наступні послуги:

  • Пломбування/розпломбування лічильників;
  • консервування/розконсервування мереж водопостачання;
  • підготовка водолічильника до повірки;
  • монтаж, демонтаж лічильника.

   

Порядок проведення державної метрологічної повірки, заміни та ремонтні роботи приладів обліку води ведуться наступним чином:

  1. Абоненту потрібно звернутися  до абонентського відділу КП «ВодГео» за адресою: м. Сміла, Черкаська обл., вул. Я.Водяного 45.;
  2. з споживачем укладається договір на необхідне виконання послуг;
  3. споживач оплачує замовлену послугу у касі підприємства;
  4. представник підприємства (далі - Контролер) телефонує абоненту за телефоном вказаним у договорі. Повідомляє дату та час зняття контрольної пломби на приладі обліку води;
  5. контролер знімає контрольну пломбу на приладі обліку та складає відповідний акт (2екземпляри), який підписується представником підприємства та споживачем. Один екземпляр акту надається споживачу;
  6. споживач самостійно знімає прилад обліку води;
  7. споживач здає прилад обліку води на повірку, замінює на новий або проводить ремонтні роботи;
  8. споживач встановлює прилад обліку води;
  9. споживач повідомляє контролера про встановлення приладу води та домовляється про дату та час встановлення контрольної пломби на приладі обліку води;  
  10. контролер встановлює контрольну пломбу на приладі обліку води споживача та складає відповідний акт (2 екземпляра), який підписується представником підприємства та споживачем. Один екземпляр акту надається споживачу.

 У разі відсутності приладу обліку води, більше одного дня, але не більше одного місяця, контролер проводить нарахування по середньому за попередні 3 розрахункові місяці, згідно «Правила користування системами централізованого комунального водопостачання та водовідведення в населених пунктах України», затверджені наказом  Мінжитлокомунгоспу №190 від 27.06.2008р.

У  ДАВ працює бригада, яка виконує роботу по демонтажу та монтажу приладів обліку води у приміщені (у колодязі).

Забороняється самовільне зняття контрольної пломби на приладах обліку води та будь-які самовільні дії по демонтажу та монтажу лічильників без відповідного дозволу підприємства.

 У разі виявлення самовільного зняття пломб та лічильників нараховується штраф,  згідно «Правила користування системами централізованого комунального водопостачання та водовідведення в населених пунктах України», затверджені наказом  Мінжитлокомунгоспу №190 від 27.06.2008р. 

Порядок відключення абонентів-боржників від централізованого водопостачання у приватному секторі:

  1. Надсилається повідомлення абоненту про існуючу заборгованість та термін її погашення.
  2. У разі ігнорування сплати боргу відключається водопостачання до будинку за допомогою аварійної бригади СВП (служба водопостачання ) та спец. техніки (екскаватор).
  3. Складається відповідний дефектний акт про витрати підприємства на виконання цих робіт.
  4. Нове перепідключення виконується після оплати абонентом затрачених витрат підприємства.

 Порядок відключення абонентів-боржників  від централізованого водовідведення у  багатоповерхівках(квартири): 

  1. Надсилається повідомлення абоненту про існуючу заборгованість та термін її погашення.
  2. У разі ігнорування сплати боргу, блокується централізоване водовідведення, що призводить до того, що абонент водопостачання отримує, а водовідведення з квартири заблоковане, дана робота виконується за допомогою спеціальної установки «СПРУТ».
  3. Складається відповідний дефектний акт про витрати підприємства на виконання цих робіт.
  4. Нове перепідключення виконується після оплати абонентом затрачених витрат підприємства.

 

Додаткова інформація абонентам, які користуються пільгами та субсидіями:

  1. Уважно ознайомитися з умовами надання субсидії.
  2. Щомісяця передавати показники лічильника.
  3. Місяць у місяць сплачувати обов’язкову плату.
  4. При оплаті послуги через Приват 24 (інтернет), обов’язково передати оплачений показник (контролеру, який обслуговує Вашу дільницю або за телефоном 4-13-51).